Genomineerden DDMA EMAS Awards 2022 zijn bekend

11-05-2022 (10:15) - Marketing

De jury van de DDMA Email Marketing Automation Summit Awards (EMAS Awards) heeft de nominaties voor 2022 vastgesteld. Dit zijn ze:
 
Pathé Theaters, Mollie, T-Mobile Ondernemen zijn genomineerd in de categorie Design.
In de categorie Optimization trekken UNICEF Nederland, My Jewellery en Marktplaats aan het langste eind.
Bij Innovation wisten Leen Bakker, bol.com en Centralpoint, part of Dustin Group AB de jury het meest te overtuigen.
 
De winnaars worden bekendgemaakt tijdens de DDMA Email Marketing Automation Summit (EMAS) op 23 juni in de Kromhouthal in Amsterdam.
 
Juryvoorzitter Joris de Bruijne (SOLVM): 'De inzendingen bieden een mooie diversiteit aan cases die een goed beeld geven van de huidige status van e-mailmarketing in Nederland. We hebben met veel enthousiasme de in onze ogen beste voorbeelden geselecteerd, door een goede discussie met mensen van binnen en buiten het vak, verdeeld over verschillende jury’s. Vooral cases die durven en doen combineren met een goed fundament en aantoonbaar resultaat sprongen er voor ons uit.'
 
De EMAS Awards (voorheen de DDMA E-mail Awards) zijn dit jaar in een nieuw jasje gestoken. Met 3 nieuwe prijscategorieën en de Battle of the Agencies wordt het beste werk in álle disciplines binnen het e-mailvakgebied bekroond. Naast juryvoorzitter Joris de Bruijne bestaat de vakjury uit: Alexandra Stuij (DPG Media), Niels Gleditzsch (Albert Heijn), Jordie van Rijn (eMailMonday), Nienke Bruggeman (Little Rocket), Kevin Duijndam (Air France-KLM), Roxane Maxwell (ZINGO POW!), Wilbert Heinen (Centraal Beheer), Joris Balkema (Just Eat Takeaway.com) en Jos Meijer (In Good Company).
 

 


Bureaus

Media

Economisch