Marvia breidt internationale activiteiten uit in Amerika en Azië

10-05-2022 (11:17) - Marketing

Marvia, het software-as-a-service (SaaS) platform dat gespecialiseerd is in oplossingen voor lokale marketing automatisering dat met haar hoofdkantoor gevestigd is in Amsterdam, breidt internationaal verder uit. Het bedrijf heeft haar klantportfolio op de Noord-Amerikaanse markt verdubbeld en zet de eerste stappen op de Aziatische markt.

Met vijf grote klanten aan boord in Noord-Amerika - die samen goed zijn voor meer dan 400 gebruikers - ziet Joep Donders zijn bedrijf overzees serieuze vormen aannemen: "We zijn gestart vanuit Portland omdat we daar in het hart van de technologie en innovatie zitten. Door net zoals in Europa succesvolle samenwerkingen aan te gaan met creatieve bureaus, merk adviesbureaus en andere aanbieders van marketingoplossingen, weten we ons netwerk steeds meer uit te breiden."

Christopher Brown, die vanaf het begin leidinggeeft aan Marvia in Noord-Amerika, blijft dit doen. Met zijn kennis en ervaring heeft hij de Canadese bedrijven Hostelling International Canada, Doctors of the World en Ritchie Bros Auctioneers vanaf de start in Amerika aan Marvia weten te verbinden. Sinds 2021 maakt het Californische fietsmerk Pedego gebruik van de local marketingtools van Marvia. Dit jaar is ook de Wisconsin Athletic Club (WAC) klant geworden.
 

Uitbreiding naar Japan

Ook zet Marvia de eerste stappen op de Aziatische markt. "In Japan zijn we door meerdere merken en agenten benaderd die op zoek waren naar een marketingsoftware. Daarom hebben we onlangs in Japan een collega aangenomen die de implementatie van onze eerste Japanse klant gaat verzorgen. Dit is dus een hele mooie markt waar we veel nieuwe kansen in zien," aldus Joep Donders.

 


Bureaus

Media

Economisch