Nieuwe koers SNS: Future Money Talks

09-05-2022 (14:23) - Marketing

SNS presenteert het contentprogramma ‘Future Money Talks’ dat aandacht heeft voor de dromen, doelen en belemmeringen van jongvolwassenen. Het programma, ontwikkeld door Born05, inspireert de doelgroep om hun groeimogelijkheden te ontdekken en hen concreet vooruit te helpen. Future Money Talks gaat in gesprek met jongeren over belangrijke thema’s die hen bezighouden. Het eerste thema ‘vermogensgroei’ is onlangs gepubliceerd.
 
SNS richt zich met haar nieuwe koers en merkbelofte ‘Aandacht voor de groei van ieder mens’ specifiek op jongvolwassenen die graag vooruit willen maar tegelijkertijd tegen barrières aanlopen die hun groei in de weg staan. SNS denkt met hen mee en helpt hen bij het verwezenlijken van hun doelen en dromen.
 
Tineke Bergsma - Marketeer Merkactivatie SNS: “Born05 is erin geslaagd om een sterk contentprogramma neer te zetten met krachtige formats, die naadloos aansluiten bij de belevingswereld van onze doelgroep. Juist bij een doelgroep die minder gevoelig is voor traditionele advertising. We kaarten niet alleen de belemmeringen van de doelgroep aan, maar bieden echt concreet handelingsperspectief. Future Money Talks levert de bewijsvoering dat SNS thought leader is op het domein van jongeren en groei.”
 
Guido Cramer - Programmastrateeg Born05: “Ik denk dat wij SNS hier heel goed mee hebben kunnen helpen, omdat we in staat zijn om een echt geïntegreerde aanpak tot leven te brengen. Geen losse initiatieven of plukjes content, maar een programma dat campagnes, content en activaties op laat tellen over alle touchpoints heen. En dat heb je nodig om aan merkoverweging te bouwen.”
 
Ron de Bruijn - Creative Lead Born05: “Merken moeten meer dan ooit hun beloftes nakomen. Met name jongeren prikken direct door holle pay-offs en proposities heen. Met het contentprogramma Future Money Talks geven we de nieuwe merkbelofte van SNS handen en voeten.
 

Credits

Verantwoordelijk bij klant: Tineke Bergsma, Marnix Vriend, Peggy Kaal
Strategie en programma: Guido Cramer
Creatie: Ron de Bruijn
Account: Sander de Graauw
Project management: Esther Bisschop

Social: Blauw Gras
Marketing PR: Fitzgerald
Productie: Lab22, Sidekick
Media: Reprise Digital
 
 

Bureaus

Media

Economisch