Twintig nieuwe winkels bij Westfield Mall of the Netherlands

07-09-2022 (13:35) - Marketing

Met ruim 3,3 miljoen bezoekers in de maanden juli en augustus breekt Westfield Mall of the Netherlands een nieuw record. Deze zomer verwelkomt de lifestyle destination nabij Den Haag  ook 20 nieuwe winkels waaronder TOMO, het eerste circulaire warenhuis ter wereld.
Met het nieuwe TOMO biedt Westfield Mall of the Netherlands haar bezoekers nu ook het eerste circulaire warenhuis ter wereld. Een stijlvolle plek vol duurzame mode, beauty en lifestyle-items. TOMO is een nieuwe missie-gedreven retailketen op weg naar circulariteit en biedt haar klanten meerdere ReCommerce services. Zo is er onder andere een high vintage afdeling waar pre-loved items van merken uit het hogere segment kunnen worden aangeschaft en gehuurd (Resell & Rent). Kunnen bezoekers hun lege beauty verpakkingen komen hervullen (Refill). En krijgen klanten vijf jaar gratis reparatiegarantie op hun aangeschafte kleding (Repair)
 
Marjan Haselhoff, oprichtster TOMO: voor een succesvolle start van TOMO hebben wij vol overtuiging gekozen voor de nummer 1 winkelbestemming in Nederland. Wij zien uit naar onze opening in het eerste kwartaal van 2023.
 
Teun Koek, Operationeel Directeur Unibail-Rodamco-Westfield: Verduurzaming van de retail is noodzakelijk en daarom maken wij in de mall graag plaats voor een vernieuwend duurzaam concept als TOMO.
 

Bureaus

Media

Economisch