Een ‘seamless customer journey' door een goede crossmediale contentstrategie
18-03-2020 (11:40) - Opleidingen
Iedereen weet dat traditionele marketing en reclame niet meer werken. Content is king en content marketing wordt daarom steeds belangrijker. Maar hoe bereik je je doelgroep op het juiste moment met de juiste boodschap? Aan welke content heeft je doelgroep behoefte? En welke kanalen gebruiken zijn.
De post-HBO opleiding Content Marketing & Cross Media van Beeckestijn Business School leer je hoe je een goede crossmediale contentstrategie ontwikkelt en implementeert. Het doel is om seamless customer experience te creëren door de beoogde doelgroep op het juiste moment met de juiste boodschap via het juiste kanaal te bereiken. Belangrijk hierbij is een crossmedia aanpak waarbij verschillende media zowel online als offline elkaar versterken.
Vanwege het coronavirus zal de opleiding voorlopig via een livestream worden gegeven. Lees hoe jij ondanks het coronavirus alsnog kan starten met een opleiding.
“Nuttige opleiding die zeer op de praktijk is gericht. Na ieder college zijn er meteen ideeën die je op het werk kunt implementeren” - Deelnemer Content Marketing & Cross Media
> De laatste trends en inzichten op het gebied van crossmediale content marketing
> De stappen voor het creëren van écht goede content
> Je leert een contentstrategie te ontwikkelen en te vertalen naar een content marketingplan
> De stappen voor het creëren van écht goede content
> Je leert een contentstrategie te ontwikkelen en te vertalen naar een content marketingplan
De opleiding Content Marketing & Cross Media geeft je handvatten om zowel strategisch als concreet en praktisch aan de slag te gaan met content marketing en crossmedia en bestaat uit 9 colleges, een casedag en het schrijven van een eigen actieplan.
Voor wie is de opleiding bedoeld?
De opleiding Content Marketing & Crossmedia is bedoeld voor marketeers en communicatieprofessionals die zich willen bezig houden met (crossmediale) content marketing, creatie en distributie. Je wilt niet alleen je huidige kennis verbreden en verdiepen maar deze ook leren toepassen in de praktijk.
Meer informatie?
Ben je benieuwd of deze opleiding iets voor jou is? Lees meer over de opleiding Content Marketing & Cross Media >>
Praktische informatie
Duur: 11 dagdelen
Tijden: dag of avond opleiding
Kosten: €4.140, - all in (excl BTW)
Duur: 11 dagdelen
Tijden: dag of avond opleiding
Kosten: €4.140, - all in (excl BTW)
Advies over opleidingen & trainingen
Twijfel je nog tussen opleidingen of trainingen? Of wil je weten welke opleiding het beste bij jou past? Volg dan een gratis voorlichtingssessie op locatie of via een webinar. Wil je liever persoonlijk opleidingsadvies? We helpen je graag tijdens een persoonlijk adviesgesprek. Onze opleidingsadviseur Nicole beantwoordt al je vragen en geeft advies over jouw opleidingsmogelijkheden. Aan de hand van je carrièrewensen, achtergrond en leerdoelen kijken we welke opleiding voor jou geschikt is.
Over Beeckestijn Business School
Beeckestijn Business School is hét opleidingsinstituut voor online marketing, online communicatie & customer management en combineert strategie, theorie en praktijkkennis in kortdurende, praktische opleidingen op verschillende niveaus. Naast het geven van opleidingen op post-HBO en post-master niveau, biedt Beeckestijn Business School ook korte opleidingen & trainingen die verdieping bieden binnen een vakgebied en op maat gemaakte in-company trajecten.
Beeckestijn geeft regelmatig clinics over diverse onderwerpen en publiceert regelmatig nieuwe kennisdocumenten in de vorm van whitepapers. Deze clinics en whitepapers zijn voor iedereen gratis bij te wonen of te downloaden via de site van Beeckestijn Business School. #kennisdelen