Klantbeleving als uitgangspunt voor jouw strategie

06-10-2020 (12:35) - Opleidingen

Customer experience management draait om het leveren van een bijzondere en waardevolle beleving voor de klant die leidt tot meer loyaliteit en ambassadeurs. Dat winstgevendheid en klantgerichtheid heel goed samen kunnen gaan, laten verschillende organisaties zien. Deze organisaties (ook B2B en non profit) zijn ervan overtuigd dat customer experience voor hen de beste manier is om succesvol te zijn in het digitale tijdperk.
 
Met de post-master opleiding Customer Experience Strategie & Organisatie van Beeckestijn Business School til je klantbeleving naar een hoger niveau door strategische keuzes te maken. En deze vervolgens met concrete acties te implementeren in je organisatie.
 

Ontwikkel je eigen customer experience visie & strategie

De post-Master Customer Experience Strategie & Organisatie is ontwikkeld voor professionals en managers (met enige jaren werkervaring) die kennis en een netwerk willen opbouwen op het gebied van customer experience en klantgericht ondernemen. Klantgerichtheid is relevant voor de gehele organisatie, of je achtergrond nu finance, marketing, CRM, IT, sales, HRM of service is.
 
> De laatste trends, kennis en inzichten uit de praktijk op het gebied van customer experience
> Ontwikkel een CX strategie & plan voor jouw organisatie, direct geschikt voor implementatie
> Leer hoe je de CX strategie implementeert in de hele organisatie (zowel B2C als B2B)
 
Benieuwd naar het complete programma van de opleiding? Lees meer over de opleiding Customer Experience Strategie & Organisatie»
 

Til jouw kennis naar een hoger niveau

Datum: 27 oktober (startgarantie)
Locatie: Amersfoort of Online Classroom
Tijden: 09.30 - 16.30 uur (incl. lunch)
Kosten: €5.610, - all in (excl BTW)
Jij kiest: op locatie of online
 
Bij je inschrijving kun je kiezen om je opleiding of training op locatie of via de online classroom te volgen. Daarnaast heb je de vrijheid om tijdens je opleiding per college te kiezen of je naar locatie komt of via online classroom deelneemt.
 

Meer kennis en inspiratie opdoen?

#kennisdelen staat hoog in het vaandel bij Beeckestijn Business School. Als opleider op het gebied van digital, marketing, cx, data & communicatie verzorgt Beeckestijn regelmatig online clinics. Ook publiceert Beeckestijn regelmatig nieuwe whitepapers. Deze clinics en whitepapers voor iedereen gratis bij te wonen of te downloaden.