Lever waarde voor de klant én de organisatie door de klant centraal te stellen
Customer Relationship Management (CRM) is meer dan een CRM-systeem of technologie. CRM is een strategie, gericht op de kern van jouw organisatie: de klant. Wil jij zowel strategisch als praktisch aan de slag met CRM is jouw organisatie? Volg dan de post-HBO opleiding Customer Relationship Management van Beeckestijn Business School!
Ontwikkel je eigen CRM-plan
Wil jij je huidige CRM-kennis verbreden en verdiepen én dit toepassen in de praktijk? Dan is deze opleiding zeer geschikt voor jou.
In 11 dagdelen:
· Ontdek je de laatste trends en inzichten op het gebied van CRM
· Leer je de resultaten van CRM meten & bijsturen
· Ontwikkel je je eigen CRM-plan, klaar voor implementatie
Meer weten over deze opleiding?
Lees meer over de post-HBO opleiding Customer Relationship Management »
Praktische informatie
Datum: 3 november 2022
Locatie: Amsterdam, Leusden, Online, Utrecht, Rotterdam, Eindhoven
Studiebelasting: 11 dagdelen
Kosten: €4.385, - all in (excl BTW)
Make impact
Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts. Op zoek naar gratis kennis en inspiratie? Woon een online clinic bij of download een van de whitepapers. #kennisdelen