Ontwikkel de optimale customer journey en zet de klant centraal

16-08-2022 (12:58) - Opleidingen

Het doel van customer journey management is klantreizen optimaal opzetten en continu verbeteren zodat deze leiden tot een betere klantbeleving. Zo kunnen klantdoelen zoals aankoop, retentie, aanbeveling en tevredenheid worden gerealiseerd.
Maar hoe pak je dit goed aan? Tijdens de post-HBO opleiding Customer Experience & Journey Management leer je hoe je een goede customer experience strategie ontwikkelt en implementeert in jouw organisatie!
 

Breng je customer journeys en persona’s in kaart

Deze opleiding is geschikt voor iedereen die betrokken is bij service-, sales-, marketing-, en communicatieactiviteiten binnen een organisatie. Je gaat je huidige kennis verbreden en verdiepen en dit toepassen in de praktijk, namelijk jouw eigen organisatie.
 
Tijdens de opleiding:
 
·      Ontdek je de laatste trends en inzichten op het gebied van customer experience
·      Hoe je customer journeys en persona’s in kaart brengt
·      Ontwikkel je je eigen customer experience plan, direct geschikt voor implementatie
 

Meer weten over deze opleiding? 

Lees meer over de post-HBO opleiding Customer Experience & Journey Management » 
 

Praktische informatie 

Datum: 27 september 2022
Locatie: Amsterdam, Eindhoven, Leusden, Rotterdam, Utrecht, Zwolle of Online Classroom
Studiebelasting: 12 dagdelen
Kosten: €4.385, - all in (excl. BTW) 
 

Make impact

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts. Op zoek naar gratis kennis en inspiratie? Woon een online clinic bij of download een van de whitepapers. #kennisdelen