Brandwise nieuwe naam Promodukties, Promo Resultsen Afair
25-04-2012 (08:47) - Toeleveranciers
Deze maand fuseren de field marketing bedrijven Promodukties, Promo Results en Afair Hospitality Services naar Brandwise Group.
‘Bij onze klanten ligt een steeds grotere nadruk op direct en meetbaar resultaat. Daarnaast merken wij een toename van gezamenlijke (ingekochte) sales- en marketinggerichte activiteiten. Het toevoegen van waarde in field marketing - business intelligence - is essentieel.
Brandwise werkt vanuit het door haar ontwikkelde business intelligence model. Met de kennis van consumenten en hun verplaatsingsgedrag, maar ook van behaalde verkoopresultaten worden zowel sales- als marketing doelstellingen gecombineerd. En daarbij staat de mens als medium centraal. Brandwise is denken en doen. Brandwise is The power of human interaction’, zegt Bart Jeroen Pots, Managing Partner van Brandwise.
Met de fusie verenigt Brandwise het beste van twee werelden, zegt Jeroen Pots. ‘Brandwise is en blijft dé specialist op specifieke afzonderlijke field marketing diensten, zoals sampling, hospitality, sales, merchandise, instore demonstraties, auditing en ook de totaalontzorging tijdens beurzen. Maar kan daarnaast en daardoor een veel strategischer partner zijn voor retailers en fabrikanten.’
Brandwise werkt voor A-merken als Nespresso, Danone en Heineken.