easyFairs vernieuwt

19-06-2013 (08:42) - Toeleveranciers

easyFairs, de wereldwijde organisator van vakbeurzen (waaronder packaging innovation), heeft een complete metamorfose ondergaan. Met nieuwe websites, slogan en interne verschuivingen.
 
Met de slogan ‘Visit the future’ slaat easyFairs een nieuwe weg in. De nieuwe slogan is gebaseerd op easyFairs’ doelstelling om een ervaring te bieden, een kijkje in de toekomst, een onmisbare aanvulling binnen tal van industrieën.
 
Veel beurswebsites zijn aangepast aan de nieuwe vormgeving en is er een verscheidenheid aan extra online features en diensten toegevoegd. Door het samenvoegen van de exposanten- en bezoekerskant zijn de websites volgens easyFairs gebruiksvriendelijker en overzichtelijker geworden.
 
Intern vonden er ook een aantal veranderingen plaats. Het easyFairs management is onderverdeeld in 5 regio’s, om de verschuiving van proces- naar projectgedreven activiteiten soepel te laten verlopen. De regio Benelux staat onder leiding van Cornelien Baijens, zij neemt de eindverantwoordelijkheid voor België weer over.