GFP en Scoupy sluiten samenwerkingsverband
05-06-2012 (08:41) - Toeleveranciers
Gennie Freen Producties (GFP), marktleider in Nederland op het gebied van voordeelacties, heeft een belang van 25 procent genomen in de location based marketing startup Scoupy BV. Scoupy is een applicatie voor iPhone en Android-telefoons met unieke kortingsacties van MKB, retail en horeca. GFP biedt landelijke voordeelacties aan in de Scoupy-app en gaat in de nabije toekomst ook gratis toegangskaarten weggeven voor attractieparken via ticket runs.
Met de verregaande samenwerking willen GFP en Scoupy een slag slaan in de competitieve markt van mobiele coupons. Gennie Freen, directeur en oprichter GFP: ‘Door de samenwerking met Scoupy hebben wij nu alle mediatypen compleet. We waren al zeer actief in online en print en voegen nu landelijke voordeelacties op mobiele smartphones toe aan ons portfolio. Deze markt ontwikkelt zich razendsnel, ook in het buitenland. Voor ons als marktleider in voordeelacties is het belangrijk in een vroeg stadium in te stappen bij een succesvolle mobiele applicatie voordat de branche zich uitontwikkeld heeft.’