Ipsos introduceert Next*Connect
08-01-2013 (00:00) - Toeleveranciers
Ipsos lanceert een nieuwe generatie pretest methode, die volledig is ingericht op de moderne uitdagingen van vandaag. Next*Connect is een flexibel interactief testplatform voor de digitale media en massamedia, zoals tv, print en outdoor.
Zowel individuele als multi-media campagnes kunnen getest worden vanuit één platform. Database norms zijn beschikbaar. Next*Connect bevat diverse modules om de emoties van een campagne goed te begrijpen. Zo bevat het twee belangrijke onderzoeksinnovaties.
De CEP-module bepaalt de emotionele en cognitieve kracht van de creatie. Het meet de onderbewuste emoties en de bewuste gevoelens van een campagne. Validatiestudies hebben aangetoond dat die emotionele intensiteit sterk correleert met hogere sales en equity.
Nieuw is ook dat het een gevalideerde techniek bevat die online views en conversaties over campagnes kan voorspellen. Het stelt adverteerders in staat vooraf hun mediastrategie aan te passen om dit sociale bereikspotentieel maximaal te benutten.