PSH Media Sales verzorgt advertentieverkoop autoglossy Octane

19-12-2012 (09:20) - Toeleveranciers

Per direct verzorgt PSH Media Sales de mediaverkoop voor Octane, het glossy automagazine dat nieuw in Nederland is en zich richt op de gevorderde autoliefhebber met een liefde voor klassieke en nieuwe auto’s.

Hoofdredacteur Ton Roks (oud-hoofdredacteur Autovisie) is enthousiast over de Nederlandse licentie: ‘Octane is in tien jaar tijd uitgegroeid tot een van de meest succesvolle autobladen in Groot-Brittannië en de succesformule verspreidt zich dit jaar over Europa. Zo verschenen ook in Frankrijk, Duitsland en Italië “eigen” edities van het magazine. Nederland telt 270.000 klassieke auto’s, een enorm aantal dat aangeeft dat de Nederlanderse autoliefde groot is.’

Roks is blij blij met de nieuwe samenwerking: ‘PSH Media Sales heeft al ruim 37 jaar ervaring met het werken voor diverse uitgevers en organisaties. Ook hebben ze goede connecties met mediabureaus en zijn ze bekend in de automotive sector.’De bewezen ervaring, hun netwerk en doelgerichte aanpak waren voor ons doorslaggevend.’