‘Publi-Air 40 jaar’ van start

02-02-2012 (08:49) - Toeleveranciers

In 2012 bestaat Publi-Air 40 jaar en dat laat de specialist in opblaasbare reclame niet ongemerkt voorbijgaan. Gisteren is de gloednieuwe website gelanceerd, samen met het nieuwe logo. Het hele jaar staat in het teken van het jubileum en wordt gevierd met een scala aan activiteiten.
 
In 1972 is Publi-Air opgericht door Harry Burgerhof die nog steeds de eigenaar en directeur is. Hij vertelt: ‘Op één van mijn reizen door Frankrijk zag ik daar voor het eerst een zogenaamde reclamezeppelin. Een fantastisch middel dat toen in Nederland nog niet bestond. Zo is het begonnen en werd ik de eerste aanbieder van opblaasbare reclame in Nederland.’ Daarna kwamen luchtballonnen en sleepvliegtuigjes. En weer later volgden degiant inflatables. Dankzij contacten in het Azië konden daarna ook de kleine pvc producten worden aangeboden. In 40 jaar is Publi-Air uitgegroeid tot de specialist op het gebied van opblaasbare reclame.
 
De kick-off van het jubileumjaar is de lancering van de nieuwe website en het nieuwe logo. Commercieel directeur Jits van Lexmond is trots op de nieuwe site: ‘Met een verfrissend uiterlijk, veel mooi beeldmateriaal en een duidelijke opbouw krijgen bezoekers een nog beter beeld van wat er allemaal mogelijk is in opblaasbare reclame. En dat is heel veel met 40 jaar ervaring.’
 

In maart start een Goede Doelen wedstrijd. De deelnemende fondsen maken kans op een giant inflatable naar keuze ter waarde van 5.000,- euro. Van Lexmond legt uit: ‘Ook voor goede doelen kan een inflatable een toegevoegde waarde hebben. We maken dan ook al jaren producten op maat voordeze groep. Standaard krijgen zij 15% korting. Dit jaar willen we iets extra’s doen.’ En in april zijn relaties welkom op het hoofdkantoor van Publi-Air. Hier wordt een nieuwe productlijn tenten geshowd. Voorts wordt gedurende het hele jaar maandelijks een veel verkocht product aangeboden met korting. Ook lokaal wordt het jubileum gevierd, met een ballonnenwedstrijd in het najaar waarmee een leuke prijs is te winnen. 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.