Publi-Air geeft duizenden euro’s weg
01-03-2012 (08:52) - Toeleveranciers
Publi-Air, producent van opblaasbare reclame producten, bestaat 40 jaar en geeft daarom een giant inflatable ter waarde van 5.000 euro cadeau aan een goed doel. Het publiek bepaalt welk goed doel de inflatable krijgt.
Op 1 maart start de Goede Doelen Actie van Publi-Air. De deelnemende fondsen maken kans op een giant inflatable naar keuze ter waarde van 5.000,- euro. Jits van Lexmond van Publi-Air legt uit: ‘Ook voor goede doelen kan een inflatable een toegevoegde waarde hebben. Zij gebruiken inflatables onder andere bij fondsenwervende acties, voorlichtingsactiviteiten, guerilla marketing en op evenementen. We maken dan ook al jaren producten op maat voor deze groep.’
Van Lexmond: ‘Standaard krijgen zij 15 procent korting. Dit jaar willen we iets extra’s doen omdat we de goede doelen een warm hart toedragen. Het grote publiek bepaald uiteindelijk welk doel wint. Zij kunnen tot eind april op onze website hun stem uitbrengen op hun favoriete doel.’