
Did Another Thing verzorgt ADE-activaties Dolby en Thuisbezorgd
ADE draait niet alleen om DJ's, feesten en muziek, maar ook steeds meer merken weten hun weg naar het electronische muziekfestijn te vinden. Did Another Thing verzorgde twee merkactivaties in de Nieuwe Kerk en het Dolby Atmos House.
Fotocredit: Elkse Nissen

Na campagnes rondom verschillende sportcompetities en beroemheden, zet Did Another Thing Thuisbezorgd.nl midden in het nachtleven. De maaltijdenbezorger deed dat als partner van Audio Obscura, tijdens een exclusief event in de Amsterdamse Nieuwe Kerk met Honey Dijon en het ZO! Gospel Choir.
Did Another Thing ontwikkelde een activatie rondom dit optreden, met als eyecatcher een speciale automatiek vol party essentials, zoals powerbanks, vouchers, oordoppen en golden tickets. Daarnaast bedacht het bureau 3D-uitnodigingen met een mini-versie van de Nieuwe Kerk en haar geluidjes.
Pianoalbum Armin van Buuren
Voor terugkerende klant Dolby opende Did Another Thing voor de derde keer het Dolby Atmos House tijdens Amsterdam Dance Event, waar dj's als Armin van Buuren, Don Diablo en Nadia Struiwigh de bezoekers de mogelijkheden van Dolby Atmos lieten ervaren.
Did Another Thing verzorgde de volledige campagne, van strategie tot uitvoering en programmering rondom deze exclusieve luistersessies. De content van Dolby rondom het nieuwe pianoalbum van Armin van Buuren en Apple Music werd ook verzorgd door het Amsterdams bureau.