KPN Sponsor van het Jaar

18-11-2011 (09:01) - Awards

KPN is tijdens de jaarlijkse uitreiking van de SponsorRing uitgeroepen tot Sponsor van het Jaar. Het telecombedrijf was genomineerd in drie verschillende categorieën, waarbij KPN en Het Mooiste Contact Fonds de SponsorRing Maatschappij won. Verder was KPN genomineerd met Hi en Hi Chill&Charge in de categorie Entertainment en met de sponsoring van het schaatsen in de categorie Sport. Volgens de hoofdjury verdient een bedrijf dat in één jaar sponsoring zo breed en zo succesvol neerzet terecht de eretitel Sponsor van het Jaar.De SponsorRing Sport ging naar Liga en Team Liga. 

In de aanwezigheid van 350 sponsorprofessionals en daarmee wederom uitverkocht Krasnapolsky was ook het succes voor RTL Nederland opvallend. Het mediabedrijf was via Lay’s en Maak de Smaak in de categorie Media en Vodafone en The Voice of Holland in de categorie Innovatie betrokken bij twee winnaars. Bovendien werd RTL Directeur Content Matthias Scholten uitgeroepen tot Sponsor Personality van het Jaar. 

De Telegraaf Publieksprijs, de prijs waarbij consumenten online hun stem konden uitbrengen op vijf door de vakjury’s voorgedragen cases, ging naar Hema en Natuurmonumenten. De winnaar ontving 25.000 euro aan mediabestedingen bij de Telegraaf Media Groep toe te wijzen aan een goed doel naar keuze en een Samsung Galaxy Tab.


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.