Nominaties PIM Marketing Literatuur Prijs 2018 bekend
18-10-2018 (09:21) - Awards
Platform Innovatie in Marketing (PIM) heeft vandaag de nominaties voor de ‘PIM Marketing Literatuur Prijs 2018’, dé Nederlandse prijs voor marketingliteratuur, bekendgemaakt.
Met deze prijs, die dit jaar voor de 16e keer wordt uitgereikt, wil het kennisnetwerk de vernieuwing in het Nederlandse marketingvakgebied huldigen en stimuleren.
criteria
Het belangrijkste criterium voor de PIM Marketing Literatuur Prijs is de mate waarin de auteur erin geslaagd is vernieuwende inzichten in het vakgebied marketing weer te geven. Daarnaast moet het boek in de periode vanaf het derde kwartaal van 2017 tot en met derde kwartaal 2018 zijn gepubliceerd, vanuit het Nederlandstalige marketingvakgebied zijn ontstaan en inhoudelijk een duidelijk raakvlak met marketing hebben.
De uitreiking van de PIM Marketing Literatuur Prijs 2018 vindt op dinsdag 27 november 2018 plaats in Jaarbeurs Utrecht. Voorafgaand aan de uitreiking presenteren de auteurs de ideeën die zij hebben
beschreven in hun boeken aan het publiek. De bijeenkomst begint om 17.30 uur. Belangstellenden kunnen zich aanmelden via de website van PIM.