Selmore grote winnaar bij IMC European Awards

05-12-2011 (08:54) - Awards

De IMC European Awards is dé Europese prijs voor de beste geïntegreerde marketingcommunicatiecampagnes. Alleen nationaal genomineerde campagnes kunnen worden ingezonden voor deze internationale prijs, waardoor een hoog niveau gewaarborgd wordt.
 
Er waren dit jaar 14 verschillende categorieën binnen de IMC European Awards waarvoor ingezonden kan worden. De internationale jury bestond uit 57 vakmensen van de aangesloten 10 landen. Ingezonden campagnes werden door de jury beoordeeld op strategie, mediakeuze, creatieve strategie en effectiviteit. 
De IMC European Awards wordt georganiseerd door de Integrated Marketing Communications Council (IMCC) van de EACA. Zowel DDMA als VEA zijn lid van EACA’s IMCC.
 
Renate Vogt maakte afgelopen vrijdag bekend met welke kleur de Nederlandse genomineerden van de IMC European Awards zijn bekroond. Selmore werd sleepte de Grand Prix in de wacht en was over de hele linie de grote winnaar. 
 
Grand Prix – The Best of Europe
Bavaria DutchDress 
Bureau: Selmore, ACHTUNG!, X-ingredient, Don’t tell mum, Supertrash, Erikpas.nl
Opdrachtgever: Bavaria
 
Goud 
 
Categorie Sponsorship / Tie in 
Bavaria DutchDress 
Bureau: Selmore, ACHTUNG!, X-ingredient, Don’t tell mum, Supertrash, Erikpas.nl
Opdrachtgever: Bavaria
 
Categorie Retail / Trade
Bavaria DutchDress 
Bureau: Selmore, ACHTUNG!, X-ingredient, Don’t tell mum, Supertrash, Erikpas.nl
Opdrachtgever: Bavaria
 
Categorie Retail / Trade
Inspiration 140 jaar 
Bureau: Selmore, Selmore Lynx
Opdrachtgever: de Bijenkorf
 
Categorie Retail / Trade
De Dwaze Rij 
Bureau: Selmore Lynx
Opdrachtgever: de Bijenkorf
 
Zilver

Categorie Retail / Trade
HEMA Bonkies 
Bureau: Doom&Dickson, Jump Communicatie, GuiltyPeople, Edison
Opdrachtgever: HEMA 
 
Categorie Integrated
Beesie, de grootste supporter van Nederland  
Bureau: TBWA\NEBOKO, TBWA\NEBOKO RETAIL, NewsLab
Opdrachtgever: Albert Heijn
 
Categorie Direct 1:1
Audi A8 - Overtuig uzelf detail voor detail 
Bureau: &KoenseSeverein, LBi Lost Boys
Opdrachtgever: PON's Automobielhandel
 
Categorie Digital
De Dwaze Rij 
Bureau: Selmore Lynx
Opdrachtgever: de Bijenkorf
 
Brons

Categorie Integrated
Inspiration 140 jaar 
Bureau: Selmore, Selmore Lynx
Opdrachtgever: de Bijenkorf

Categorie Integrated
HEMA Bonkies 
Bureau: Doom&Dickson, Jump Communicatie, GuiltyPeople, Edison
Opdrachtgever: HEMA 
 
Categorie Business to Business
Philips, join the future of general lighting 
Bureau: Red Urban, Bovil DDB, IMAGO Reclame
Opdrachtgever: Philips
 
 
Selmore: 6 bekroningen voor 3 campagnes in 4 categorieën
Doom & Dickson: 2 bekroningen voor 1 campagne in 2 categorieën
Koen: 1 bekroning voor 1 campagne in 1 categorie
TBWA : 1 bekroning voor 1 campagne in 1 categorie

Red Urban: 1 bekroning voor 1 campagne in 1 categorie 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.