T-Mobile maakt Creative Talent of the Year bekend
03-11-2011 (09:04) - Awards
De afgelopen maanden was T-Mobile in samenwerking met Brandfighters druk op zoek naar het creatiefste talent van Nederland (#CTOTY). Met de grootste Post-it® creatie van Nederland op het hoofdkantoor van T-Mobile werd in september de zoektocht gestart. T-Mobile steunt creatief talent en wilde hen de gelegenheid geven om een concept te bedenken voor een sympathieke online campagne. Met als doelstelling meer bekendheid creëren voor het partnership dat T-Mobile met War Child heeft.
De vijf beste ideeënbedenkers mochten afgelopen dinsdag hun ideeën pitchen aan een jury. Maar niet alleen de jury had een stem, in feite kon iedereen de afgelopen week stemmen op zijn of haar favoriete idee via www.creativetalentoftheyear.nl. Deze stemmen telden voor 50% mee.
Na maanden is duidelijk geworden dat Bas en Koen Janssen zich Creative Talent of the Year mogen noemen. Hun idee voor de sympathieke online campagne sluit niet alleen het meest aan bij de wensen van T-Mobile maar werd door de topjury als meest creatief beschouwd.
Bianca Driessen, Senior Communications Manager bij T-Mobile, roemde namens de vakjury het winnende concept als ‘slim doordacht, gekoppeld aan belgedrag en T-Mobile, laagdrempelig en ook inhoudelijk van alle kanten rond en kloppend.’