Twee genomineerden Customer Media Scriptie Award 2011

27-10-2011 (10:07) - Awards

De scripties ‘Relatiemagazines: een gezaghebbende bron?’ van Marjolein van der Kolk  en ‘The Future of Bricks-and-Mortar: Antecedents and Consequences of Mobile Augmented Media Adoption’ van Mark Slijkhuis zijn genomineerd voor de Customer Media Scriptie Award. Met deze award wil Smin, initiatiefnemer van de prijs,  onderzoek naar customer media stimuleren en een brug slaan tussen studenten en professionals uit het vak. De auteur van de winnende scriptie ontvangt een geldprijs van 1.500 euro.  

Onder leiding van Coen Zeevenhooven (Axioma Custom Media) heeft de jury bestaande uit Norman Thomas (bol.com), Kees Diamant  (UWV), Peter Kerkhof (bijzonder hoogleraar Customer Media UvA), Aletta van Asperen (ING Nederland) en Annelien Munsters (Label) de twee beste scripties geselecteerd. Coen Zeevenhooven: ‘Het is mij opgevallen dat aan onderzoek en diepgang enorm veel aandacht is geschonken. De onderwerpen van de genomineerde scripties zijn actueel en relevant voor het vak.’