![ACE en Tinder swipen allebei naar rechts voor PR-samenwerking](/public/image/2025/schermafbeelding_2025-02-11_om_13.37.52.png)
ACE en Tinder swipen allebei naar rechts voor PR-samenwerking
Na een geslaagde eerste date - of beter gezegd, een succesvolle pitch - gaat ACE PR aan de slag voor de populaire datingapp Tinder. Samen willen ze het liefdesleven en belangrijke thema van Gen Z onder de aandacht brengen en zo de positie van Tinder in Nederland versterken.
Tinder is niet zomaar een datingapp; het heeft al talloze Nederlanders samengebracht. "Het merk heeft dan ook heel veel mooie verhalen te vertellen en speelt een grote rol in de culturele en sociale dynamiek van vandaag," zegt Stijn Zwinkels, Managing Director bij ACE PR. "We kijken ernaar uit om samen creatieve PR-campagnes te ontwikkelen die resoneren met de Nederlandse doelgroep en hun datingleven."
Sinds de oprichting in 2012 is Tinder uitgegroeid tot een van de grootste datingapps ter wereld, met miljoenen gebruikers die dagelijks swipen om de ware liefde te vinden. Nederland is een belangrijke markt voor het platform, en met ACE PR als strategische PR-partner wil Tinder een nog sterkere connectie leggen met de Nederlandse gebruikers en het datingleven leuker maken.
Belangrijke thema's aankaarten
"Om de positie van Tinder onder jonge Nederlandse daters te versterken richten we ons op de communities waar zij zich vandaag in bevindingen. Thema’s als veiligheid en gelijkwaardigheid staan hoog op de agenda van Tinder, maar ook op die van Tinder’s jonge doelgroep. Door de belangrijkste thema’s in de wereld van Gen Z bespreekbaar te maken, zorgen we ervoor dat er werkelijk connectie met het merk ontstaat", vertelt Sophie Benink, Strategy Director ACE, PR & Social.