Ook Jumbo speelt in op traybake-trend met nieuwe campagne

Ook Jumbo speelt in op traybake-trend met nieuwe campagne

13-11-2025 (16:50) - Campagnes

Net zoals Honig weet Jumbo dat traybakes trending zijn. Daarom wijdt de Brabantse supermarktketen een campagne aan deze gerechten die worden bereid op één bakplaat. Naast de nieuwe traybake-producten, vernieuwt Jumbo zijn borrel-assortiment.

In de commercial wordt het gemak dat komt kijken bij het maken traybakes benadrukt. Zo doet de zoon alsof hij druk bezig is met de bereiding van het gerecht, terwijl hij gewoon nog in zijn bed ligt. Het maken van Jumbo's traybake kost niet veel tijd, is de gedachte achter de campagne, die wordt uitgerold via radio, tv, online en de 700 winkels. 

In de schappen van deze vestigingen liggen sinds week, naast de traybakes, nieuwe oven- en borrelproducten. Denk aan nieuwe pizza, ovenschotels en tapas. De nieuwe borrelproducten krijgen een extra podium in het speciale borrelmagazine.

Bekijk de commercial hier: