
Aidem enige Benelux-bureau met TikTok-badge
TikTok-agency Aidem Agency heeft de officiële TikTok Marketing Partner Agency Badge ontvangen. Dit keurmerk wordt toegekend aan all-in-one bureaus met bewezen full-funnel expertise en sterke resultaten op het platform: van brand awareness en community building tot consideration en conversie.
Op de foto: v.l.n.r. Senna Kost, Marwan Guedamsi, Oscar Mooy
Met deze badge onderscheidt Aidem zich van bureaus die zich enkel richten op creatieve of advertentiegerichte diensten. Extra bijzonder: Aidem is het enige bureau uit de Benelux met deze onderscheiding. 'Het is een eer om als Nederlands bureau naast enkele van de wereldwijde top bureaus deze badge van TikTok te krijgen', zegt co-founder Marwan Guedamsi.
Als officiële TikTok Agency Partner krijgt Aidem toegang tot exclusieve advertentietools, vroege updates en directe ondersteuning van TikTok. Dit stelt het bureau in staat om merken te helpen het maximale uit het platform te halen en een optimale ROI te realiseren. De badge onderstreept zowel hun geloofwaardigheid als hun vermogen om te voldoen aan de hoge eisen van het snel veranderende socialmediaklimaat.
Sterk portfolio en awardwinnende cases
Aidem Agency werkt voor topmerken als Oreo, bol, Alpro, ICI Paris XL, Albelli, Body&Fit, American Tourister, Disney On Ice, Monster Jam, Jurassic World en Paw Patrol. In 2024 won het bureau een AMMA Award voor de Mindshare x Unilever-case in de categorie Beste inzet van medium TikTok.
Daarnaast heeft Aidem met hun in-house internationale Creator Database samengewerkt met bol, waarbij TikTok-content werd doorvertaald naar nationale billboards.