Bjorn Stolte nieuwe voorzitter branchevereniging Dutch Digital Agencies

Bjorn Stolte nieuwe voorzitter branchevereniging Dutch Digital Agencies

08-11-2024 (08:55) - Bureaus

In vervolg op de benoeming van Fenna van Raaij tot directeur van branchevereniging Dutch Digital Agencies, is er nu ook een nieuwe voorzitter aangesteld. Bjorn Stolte, mede-eigenaar en CSO van Handpicked, volgt Mark Landman op als voorzitter van de vereniging.

Dutch Digital Agencies (DDA) zet zich al ruim 20 jaar in voor een toekomst waarin innovatie, creativiteit en technologie samenkomen om duurzame groei en impact te realiseren. Dit doet de vereniging onder andere middels kennisdeling, het faciliteren van een netwerk, een brug slaan tussen de branche en aanstormend talent en het inspireren van de overheid. Over hoe het ook kan. Digitale bureaus spelen een cruciale rol in het versnellen van digitale transformatie voor bedrijven en organisaties, waarbij er wordt gestreefd naar een inclusieve en toekomstbestendige digitale economie. De vereniging en haar leden dragen bij aan een positieve digitale vooruitgang voor de hele samenleving.

Bjorn Stolte: “Onze industrie zit in een buitengewoon boeiende fase. Grote systeem transities en de ongekende ontwikkeling in AI stellen niet alleen onze opdrachtgevers, maar ook onze eigen rol en relevantie op de proef. Bij uitstek een fase om ons niet af te zonderen maar juist ervaring te delen en onze denkkracht te bundelen. Als wij bij DDA goed weten te anticiperen, wordt onze relevantie voor organisaties en de samenleving groter dan ooit. Ik kijk er naar uit om dit met Fenna en de rest van het bestuur te gaan faciliteren.”

Fenna van Raaij: “Gedreven door passie en onze gedeelde visie voor de toekomst, van zowel de vereniging als ook de samenleving, verwelkomen wij met trots Bjorn als onze nieuwe voorzitter. Met zijn jarenlange ervaring in deze branche én als ondernemer, hebben we alle vertrouwen in een succesvolle samenwerking die ons zal helpen om de ambities van onze vereniging te realiseren en onze leden nog beter te ondersteunen. Samen bouwen we verder aan een digitaal toegankelijke toekomst. Voor iedereen.”


 


Media

Marketing

Economisch