Creative production agency Studio Zelden lanceert food label Hungrrry

21-06-2022 (17:25) - Bureaus

Food- & beverage merken zijn een klasse apart. Ze zijn met velen en bedienen een groot, divers publiek. Des te belangrijker is het om online en offline een onderscheidende marktpositie in te nemen. Omdat deze categorie een specialisme op zich is, heeft creative production agency Studio Zelden haar portfolio met het kersverse label Hungrrry uitgebreid.
 
In tegenstelling tot de overkoepelende creative agency, richt Hungrrry zich exclusief op food- & beverage merken. Van startups tot supermarktmerken en alles ertussenin. De reden voor deze toespitsing is het feit dat de foodmarkt groot is en daarmee met veel concurrentie te maken heeft. Des te belangrijker zijn unieke campagnes en content voor merken geworden. Met de komst van Hungrrry kan de agency zich verder in de foodmarkt specialiseren en food- & beverage merken nog beter bedienen.

Bastiaan van Ederen, founder en director bij Studio Zelden: "Al jaren werken we met mooie foodmerken samen, van groot tot klein. Wat we zien, is dat zij op zoek zijn naar een specialistische partij, één die de juiste content en campagnes kan bedenken en produceren. En één die ook nog eens de weg weet binnen content, media en advertising. Binnen Studio Zelden weten we na 14 jaar heel goed hoe de vork in de steel zit. Door een los label als Hungrrry op te zetten, kunnen we voor de F&B-markt doorbouwen op ons specialisme voor deze sector en de foodmerken nog beter bedienen. Win-win!".
 
 
 


Hongerig naar meer

Ondanks dat het label Hungrrry net gelanceerd is, is de food- & beverage markt voor Studio Zelden geen nieuwe. Zo hebben ze in het verleden al onder andere met merken als Hellmann's, Fever-Tree, Flink, Lipton, Carte D’or en vele andere lekkere merken mogen samenwerken. Met de groeiende vraag van food- & beverage merken naar originele content en de behoefte van Studio Zelden om zich verder te specialiseren, is Hungrrry opgezet. Net als Studio Zelden helpt Hungrrry bij het bewandelen van de creatieve (merk)route: het uitdenken van beeldconcepten, het geven van een uniek gezicht en het produceren van content en campagnes. Online en offline. Alles om de snackable content van het scherm af te laten spatten. Alle content wordt door een gedreven creatief team in het hart van Zaandam - waar het kantoor en de studio zijn gesetteld – bedacht en geproduceerd. Door de mix van professionals, eigen apparatuur en in-house keukens doet team Hungrrry dagelijks waar ze blij van worden: werken met eten en drinken, met toffe merken samenwerken en onderscheidende content maken.

Media

Marketing

Economisch