Dr Hauschka kiest Gardeners

Dr Hauschka kiest Gardeners

26-01-2025 (16:31) - Bureaus

Dr. Hauschka, Expert in 100% natuurlijke cosmetica, kiest voor Gardeners als pr-bureau voor de Nederlandse en Belgische markt. Gardeners zal jaarrond aandacht creëren voor Dr. Hauschka, zowel in de vorm van creatieve (pr)campagnes en consumentenactivaties als een day-to-day press office.

Onder leiding van CEO Marlijn van Straaten streeft Dr. Hauschka Benelux ernaar om het merk toegankelijker te maken en een bredere doelgroep te bereiken. Dit blijkt uit recente uitbreidingen in distributie, zoals de samenwerking met DA, waardoor de producten van Dr. Hauschka in 250 DA-filialen in Nederland verkrijgbaar zijn. Eerder werden de producten al toegevoegd aan het assortiment van Holland & Barrett.

“Gardeners is een creatief bureau dat bewust kiest voor samenwerkingen met merken die een positieve impact op de wereld willen maken. Deze gedeelde waarden op het gebied van duurzaamheid en positieve impact, maken de samenwerking tussen Gardeners en Dr. Hauschka een logische en effectieve keuze”, aldus Marlijn van Straaten.

Dr. Hauschka cosmetica bevat 0% microplastics, synthetische parfums, minerale oliën, parabenen en siliconen en staat voor 100% natuurlijke, duurzame gezicht, lichaam en make-up producten die de huid in balans brengen. Met de volledige productieketen in eigen beheer besteedt het merk veel aandacht aan hoe zij kan bijdragen aan een zo’n groen mogelijke milieuvoetafdruk.

 

Met Gardeners als partner wil Dr. Hauschka haar expertrol verder versterken en vrouwen helpen inzien wat je vooral níet nodig hebt voor een gezonde huid. Door te vertrouwen op de natuurlijke balans van je huid en de kracht van heilzame planten, laat het merk zien dat de natuur – en jouw huid – precies weet wat nodig is. Deze filosofie, die sinds de oprichting in 1967 de kern van Dr. Hauschka vormt, blijft leidend in alles wat we doen. Het jaar 2025 staat voor Dr. Hauschka in teken van de roos met het iconische product van Dr. Hauschka sinds 1967: de rozencrème. Door middel van creatieve pr campagnes en dagelijkse press office draagt Gardeners bij aan de merkbekendheid en positionering van het merk.
 


Media

Marketing

Economisch