Dtch. Digitals breidt uit naar de Achterhoek
Het Twentse online marketingbureau Dtch. Digitals opent een vestiging in Innovation Valley in Doetinchem. De stap sluit aan bij de ambitie om verder te groeien in de Achterhoek en omgeving.
"Van kinds af aan ben ik met mijn vader en broer bij wedstrijden van de Graafschap in Doetinchem te vinden", vertelt Marketing & Sales Director Luuk Rouwhorst vol trots. "Het is dan extra leuk dat we hier ook een vestiging gaan openen. Qua mentaliteit is Twente vergelijkbaar met de Achterhoek, dat heeft mij altijd aangesproken. Om in Achterhoekse termen te spreken: we gaan d’ran in Doetinchem."
Deze uitbreiding weerspiegelt de groeiende vraag naar professionele online marketingdiensten en de ambitie van Dtch. Digitals om bedrijven in heel Nederland te helpen succesvol te worden in de digitale wereld. De Achterhoek is een dynamische regio met veel ondernemende bedrijven. Het bureau ziet grote kansen om deze bedrijven te helpen groeien door middel van onze expertise op het gebied van digital marketing. Inmiddels telt het bureau 85 medewerkers, waarvan er zelf elf uit de Achterhoek komen.
"Met het toevoegen van een extra vestiging, verwachten we beter beschikbaar te zijn voor dit talent in de Achterhoek. Qua locatie zijn we erg trots dat we onderdeel mogen zijn van Innovation Valley. Dit past perfect bij de core van ons bedrijf. Daarnaast hebben we nu in de Achterhoek al veel klanten en willen we dit graag verder uitbreiden”, aldus Stefano Golia, Managing Director.
De Graafschap
Geen vestiging in Doetinchem zonder een plekje in het stadion van De Graafschap, de ‘Superboeren’. Directeur Luuk Rouwhorst hoefde niet lang na te denken: "Ik heb uiteraard al vanuit privé een stoel en ga elke twee weken, maar zakelijk gezien is lid worden van de Business Club een hele mooie manier om aan de ene kant ons netwerk in de Achterhoek verder uit te breiden en klanten mee te kunnen nemen naar wedstrijden”. Dtch. Digitals mag zich daarom een jaar lang trotse sponsor noemen.
Dtch. Digitals groeit al jaren gestaag. Twee jaar geleden opende het bureau een vestiging in Gronau, Duitsland, om internationale klanten beter te bedienen.