Geminaes opent eerste intergalactische reclamebureau: 'Space is the place'

Geminaes opent eerste intergalactische reclamebureau: 'Space is the place'

24-02-2025 (12:30) - Bureaus

Geminaes lanceert het eerste intergalactische reclamebureau. Onder de leiding van Victor Brouwer, breidt het bureau haar werkterrein uit tot ver buiten de dampkring met haar eerste vestiging in de ruimte. De missie? Een paradigmaverschuiving in advertising én een plek veroveren op de longlist van SAN New Kids On The Block.

De technologische revolutie heeft de grenzen van branding, storytelling en engagement verlegd. "Wie denkt dat de toekomst van advertising zich beperkt tot metaverse-experimenten en AI-gedreven campagnes, mist de échte disruptie," aldus Victor Brouwer, Managing Director van Geminaes Space. "Intergalactische merkactivaties en stellar storytelling zijn de next frontier. We zitten hier niet op de achterbank van innovatie, we besturen de hele raket."

SAN New Kids On The Block

De timing van de lancering is geen toeval. Geminaes staat namelijk op de Considerationlist van de SAN New Kids On The Block Award. Elke stem op de derde poll helpt om de interstellaire hub verder uit te breiden en Geminaes Space een stevig fundament te geven in de kosmos. Zo kan iedereen uit de creatieve industrie deel uit maken van deze historische stap. 

"Dit is geen stunt, dit is de next-gen agency mindset," zegt Mitchell R. Duffree, oprichter van Geminaes. "Merkstrategieën zijn niet langer gebonden aan de planeet. Wij bouwen een multidimensionale propositie, waarin merken niet alleen zichtbaar zijn, maar écht kunnen schitteren op intergalactisch niveau."

Cross-galaxy marketing

Het intergalactische kantoor van Geminaes wordt de ultieme hub voor grensverleggende creativiteit. Hier worden galactische samenwerkingen opgezet en campagnemodellen ontwikkeld die verder gaan dan cross-media: we spreken hier van cross-galaxy marketing. "Advertisers en brands moeten de volgende stap durven zetten," stelt Kenobi. "Space is the place."

Volgens insiders hebben al meerdere buitenaardse merken interesse getoond. "We zijn in gesprek met potentiële partners uit meerdere melkwegstelsels. En nee, we kunnen nog geen namen noemen, maar laten we zeggen dat de grootste sterren al interesse tonen," voegt Kenobi met een subtiele knipoog toe.

Een stem die je naam de ruimte in stuurt

Iedereen die stemt op Geminaes krijgt een uniek plekje in het sterrenstelsel. Letterlijk. De hoeveelheid stemmen bepalen de grootte van de digitale sterregistratie, de zogenoemde ‘Geminaes Constellation’. "Dit is meer dan een verkiezing," zegt Duffree. "Dit is het eerste intergalactische loyalty-programma, en het begint hier."


Media

Marketing

Economisch