
Juryleden en prijswinnaars onthullen hoe je een award in de wacht sleept
Orange Lions, Agency Engines en the FINCH factor organiseren op donderdag 27 maart om 15.30 uur bij Tony’s Chocolonely Office in Amsterdam het event ‘How To Win an Award’. Tijdens deze inspirerende middag delen juryleden en bekroonde creatieven hun inzichten over wat een campagne succesvol maakt bij awards zoals Cannes Lions, ADCN, The One Show en Effie Awards.
Aan het panel nemen vier ervaren professionals deel: Eduardo Marques, Chief Creative Officer bij Publicis Groupe Netherlands & Belgium, Jouke Vuurmans, Partner en Chief Creative Officer bij Monks, Sadira Furlow, Chief of Global Brand & Communications bij Tony’s Chocolonely, en Tanya Ponomareva, Creative Director bij 180 Global. Onder leiding van moderator Kerrie Finch van the FINCH factor en gastheer Bert Hagendoorn van Agency Engines bespreken zij wat een inzending onderscheidt, hoe storytelling impact maakt en welke strategieën de kans op succes vergroten.
"Zowel Bert en Melanie (Agency Engines) als ikzelf krijgen regelmatig de vraag naar tips over hoe je awards kunt winnen en wat daarbij komt kijken. Daarom hebben we besloten hier een (mogelijk terugkerend) event voor te organiseren en een aantal succesvolle vakgenoten uit te nodigen om hier hun kennis over te delen", aldus Kerrie Finch van the FINCH factor en Cannes Lions representant voor Nederland.
De deuren openen om 15.30 uur en sluiten om 19.00 uur. Het panel start om 16.00 uur.
Tickets kosten € 15 en zijn hier verkrijgbaar. Tony's Chocolonely Office is gevestigd aan de Danzigerkade 23B in Amsterdam.