
Knauf versterkt samenwerking met NOSUCH
Bouwmaterialenfabrikant Knauf en creatief bureau NOSUCH gaan hun samenwerking verder intensiveren. Na een eerste succesvolle samenwerking rond de introductiecampagne van Knaufs nieuwe serviceportfolio, kiezen beide partijen nu voor een structureel partnerschap. NOSUCH gaat Knauf breed ondersteunen op het gebied van marketing.
Foto: website Knauf
"Knauf is een toonaangevend merk in de bouwsector met een ambitieus en innovatief team. De huidige ontwikkeling van de serviceportfolio-campagne is nog maar het begin. We zijn trots dat we hen mogen ondersteunen in de volgende fase van hun groei," vertelt Martijn van Leeuwen, Managing Director bij NOSUCH. "Knauf zocht een bureau dat verder kijkt dan losse campagnes en hun merk als geheel versterkt. We kiezen bewust voor een geïntegreerd en flexibel supportmodel, waarmee we een verlengstuk vormen van hun marketingafdeling."
Alles in één
NOSUCH gaat Knauf ondersteunen met lopende marketingactiviteiten en campagnes. De keuze voor het Rotterdamse bureau is gevallen vanwege hun vermogen om strategie, creatie, content en online marketing te combineren in één aanpak.
"Voor onze marketingactiviteiten zochten we naar een partner die ons strategisch en tactisch uitdaagt én ons ondersteunt in de dagelijkse uitvoering. NOSUCH heeft zich bewezen als een creatief en daadkrachtig bureau dat snel schakelt en flexibel meebeweegt. Ook in samenwerking met andere ondersteunende partijen in onze flexibele schil. Ze stellen scherpe vragen en komen met verfrissende ideeën. Met de integrale aanpak kijken we nu veel breder naar onze vraagstukken. En met de expertise van NOSUCH in diverse marketingkanalen en specialisaties vormen ze een waardevolle aanvulling op ons team", vertelt een woordvoerder van Knauf.
NOSUCH, dat al 24 jaar opereert vanuit Rotterdam met een team van 47 professionals, werkt onder andere voor Microsoft, NN, Shell en Eneco.