Magioni kiest voor PR-bureau 2twintig
Magioni, het Nederlandse merk bekend van koelverse pizzabodems en pancakes op basis van groenten, kiest 2twintig gekozen voor haar PR activiteiten. Het Rotterdamse bureau ontwikkelde een geïntegreerde aanpak gericht op merkbekendheid, merkloyaliteit en het ondersteunen van productlanceringen.
Magioni werd opgericht vanuit de overtuiging dat gezonder eten ook lekker, makkelijk en leuk moet zijn. Het merk ontwikkelt daarom betere alternatieven van favoriete voedingsmiddelen, zoals pizza’s’ en pancakes. Dit doet Magioni door groenten in de basisreceptuur te gebruiken en de juiste balans te vinden voor belangrijke voedingsstoffen als eiwit, vet en vezels.
"Onze missie is helder: we willen groeien," zegt Lisa Veen, head of Magioni. “We hebben in 2023 onze strategie kritisch onder de loep genomen en nu zijn we klaar om onze positie te versterken met innovaties. Onze doelgroep – van UrbaGen Z tot jonge gezinnen – is pas overtuigd als ze de smaak zelf ervaren. Daarom is het vergroten van onze merkbekendheid en merkloyaliteit bij consumenten (via media en social influencers) een essentieel onderdeel van onze strategie. We zijn blij dat 2twintig PR ons hierbij adviseert”, voegt Veen toe.
20 jaar 2twintig PR
Met 20 jaar ervaring in PR dit jaar brengt het bureau de juiste expertise mee om Magioni’s groeistrategie te ondersteunen. Het bureau werkt voor uitlopende opdrachtgevers en foodmerken als Johma, Koninklijke Verkade, Mora, Douwe Egberts en Haribo en weet hoe je deze door middel van PR positioneert bij de juiste stakeholders.
Arianne Beekman, oprichter van 2twintig PR, zegt: "Magioni is een merk met een unieke missie die perfect aansluit bij de trends van vandaag, waaronder een gezondere levensstijl lekker, makkelijk en leuk maken. We kijken ernaar uit om het verhaal van Magioni breder uit te dragen en consumenten en media te inspireren met hun veelzijdige producten op basis van groenten."
De samenwerking omvat naast een PR-strategie ook de executie van activaties zoals influencercampagnes , opbouwen van mediarelaties en productlanceringsevents. "We zetten Magioni op alle relevante touchpoints in om een breed publiek te bereiken en trial te stimuleren. Dit smaakt naar meer!", voegt de eigenaar van 2twintig toe.