MaisonPR gaat verder als Buro Hause

MaisonPR gaat verder als Buro Hause

22-11-2024 (12:31) - Bureaus

MaisonPR, al meer dan 13 jaar een gevestigde naam in de industrie en sinds 2023 onderdeel van de N11 Group, gaat verder onder een nieuwe naam: Buro Hause. Onder leiding van de onlangs aangestelde Managing Director Laurèl Bodenhorst Meyer maakt het bureau niet alleen een naamsverandering door, maar zet het ook een vernieuwde koers in.. Daarnaast lanceren zij in 2025 een programma voor opkomende merken.

Managing Director Laurèl Bodenhorst Meyer: "De overgang naar Buro Hause is meer dan een naamsverandering; het weerspiegelt onze visie op de toekomst. In een tijdperk van vluchtige en een grote hoeveelheid aan communicatie geloven wij in de kracht van authentieke merkverhalen met een zorgvuldig evenwicht tussen niche aantrekkingskracht en betekenisvolle reikwijdte. Door de juiste verbindingen te creëren, kan er duurzame impact en aanhoudend bereik worden gerealiseerd.
Ondernemerschap, design en creativiteit liggen mij nauw aan het hart. Veelbelovende opkomende merken worstelen vaak om boven het maaiveld uit te komen. Daar willen wij verandering in brengen. Daarom zullen wij in 2025 een programma lanceren, waarbij wij elk jaar een select aantal opkomende merken zullen toevoegen aan het gevestigde portfolio, waarin wij geloven én van vinden dat zij gezien zouden moeten worden. ??Met dit programma hopen we een springplank te kunnen bieden naar groei en succes.”

Een nieuw hoofdstuk, dezelfde toewijding 

Buro Hause slaat een nieuw hoofdstuk open, al dan wel met dezelfde toewijding aan kwaliteit die opdrachtgevers al 13 jaar waarderen. Het  bureau blijft een betrouwbare PR-partner in cosmetica, parfum, mode, cultuur, hospitality en lifestyle, en werkt voor nationale- en internationale opdrachtgevers zoals een L'Oréal Paris, Koninklijke de Kuyper, Park Plaza Hotels, Dr. Hauschka, Triumph, sloggi, en meer.

 

 


Media

Marketing

Economisch