MIX aan de slag voor OneFit

24-06-2022 (12:56) - Bureaus

OneFit kiest voor MIX. Het bureau, dat begin vorig jaar werd opgericht door Ashwin Murli en Mark Schoones, neemt in de aankomende periode de merkidentiteit en positionering onder handen.
 
MIX zal in de aankomende periode de rebranding van OneFit verzorgen. Het van oorsprong Nederlandse OneFit biedt consumenten de mogelijkheid om met één abonnement gebruik te maken van meerdere sportscholen en sportlessen. Met meer dan 1000 locaties biedt het merk opties door heel Nederland.
 
De rebranding van het merk is meer een evolutie dan een revolutie, vertelt Mark Schoones, hoofd strategie en partner bij MIX. “Het is een misvatting te denken dat het roer altijd helemaal om moet. Bij MIX kijken we doorgaans wat werkt en bouwen daarop verder. Al is er natuurlijk altijd een reden voor een rebranding. De markt rondom sportabonnementen is een drukke; daar horen pittige groeidoelstellingen bij en een fris merk kan daar zeker bij helpen. Daar gaan we de komende tijd aan werken.”
 
MIX zal het merkverhaal van OneFit en de identiteit beiden voorzien van een update. Jenna Simons, Head of Marketing bij OneFit, verklaart de keuze voor MIX. “Met MIX zaten we vanaf het eerste moment meteen op 1 lijn. De uitdaging die we bij MIX hebben neergelegd is onze merkidentiteit laten meebewegen richting ons Duits moederbedrijf Urban Sports Club, zonder onze eigenzinnigheid te verliezen. MIX begrijpt ons merk en we zijn erg benieuwd naar het resultaat.”
 
MIX is gespecialiseerd in idee-gedreven strategie en creatie voor merken die zoeken naar verandering. In haar jonge bestaan ontwikkelde MIX inmiddels merken en campagnes voor onder andere Nationale-Nederlanden, Boels Rental en Jumbo. Het bureau groeide van 2 naar 6 man en houdt kantoor in de Amsterdamse Spuistraat.
 

Media

Marketing

Economisch