Nu inschrijven voor Effie Awards Europe 2022

09-05-2022 (14:57) - Bureaus

Er kan weer ingezonden worden voor de Effie Awards Europe 2022. De awards staan open voor alle bureaus en merken die erkend willen worden voor hun meest effectieve marketinginspanningen en die een verschil hebben gemaakt en echte, meetbare resultaten hebben opgeleverd.
 
In de competitie van dit jaar heeft Effie Europe nieuwe categorieën geïntroduceerd om beter de marketing en business uitdagingen weer te geven die teams dit jaar hebben overwonnen. Het gaat onder meer om een categorie voor gaming en e-sport; health &wellness en social media. Binnen de competitie kunnen teams deelnemen aan drie verschillende tracks:

- Multi-market: voor campagnes die in twee of meer Europese landen lopen.
- Positive Change: voor campagnes die in één land worden gevoerd en het algemeen belang bevorderen.
- Best of Europe: voor campagnes die goud of een grote Effie hebben gewonnen in een nationale Effie-competitie in 2021. Ook inzendingen uit landen zonder Effie-programma komen in aanmerking. Deze inzendingen doorlopen een extra beoordelingsronde.
 
De jurering vindt plaats in twee rondes in oktober en november. De jury van dit jaar wordt gezamenlijk voorgezeten door Magdalena Kosinska, Marketing Director CEER bij Philips Domestic Appliances en Carmen Fernández de Alarcón, CEO van Havas Spain. Meer informatie over subsidiabiliteit, kosten en deadlines is te vinden op: www.effie-europe.com/call-for-entries/.
 
De definitieve sluitingsdatum is op 12 september aanstaande. De winnaars worden officieel bekendgemaakt tijdens het online Awards Gala op 30 november.  

Media

Marketing

Economisch