Online Klik en Impact Media Concepts bundelen krachten tot één bureau
De marketingbureaus Online Klik uit Eindhoven en Impact Media Concepts uit Nuenen, kondigen een fusie aan. Samen gaan zij verder onder de naam Online Klik, waarmee zij een nog completer dienstenaanbod kunnen bieden aan hun klanten.
"We zochten al langer naar een partner om onze dienstverlening uit te breiden naar een full-service oplossing" vertelt Daniëlle van Essen, oprichter van Online Klik. "Wat begon als een abstract idee, is uitgegroeid tot een strategische stap die onze ambitie kracht bijzet."
Ook Jordi Hagedoorn, oprichter van IMC, ziet grote mogelijkheden in de samenwerking. "Bij IMC hebben we, naast onze online marketing werkzaamheden, altijd met passie gewerkt aan branding en webdevelopment voor onze klanten. Door onze krachten te bundelen met Online Klik, vergroten we onze creatieve impact en versterken we ons totale aanbod in de online marketingbranche", vertelt hij.
Meerwaarde voor klanten
De fusie biedt grote voordelen voor bestaande en nieuwe klanten. "Onze klanten profiteren van een geïntegreerde aanpak waarmee we hen kunnen ondersteunen op het gebied van zowel performance marketing, branding, webdevelopment als strategisch advies. Zo kunnen we iedere klant van A tot Z helpen met hun online ambities", licht Daniëlle toe.
Volgens Jordi speelt de samenwerking ook in op de veranderende marktbehoeften: "Door deze versterkte samenwerking kunnen we sneller inspelen op de veranderende behoeften in de markt en nog meer waarde toevoegen."
Loek Beeren, Operationeel Directeur van Online Klik, benadrukt dat de persoonlijke benadering, die Online Klik kenmerkt, blijft: "Onze focus op klanttevredenheid blijft onveranderd. We begrijpen dat iedere organisatie unieke behoeften heeft en daarom blijven we die persoonlijke betrokkenheid bieden waar onze klanten op vertrouwen."
Driekoppig bestuur
Impact Media Concepts is per 1 januari 2025 verhuisd naar het pand van Online Klik op Sectie C in Eindhoven. Het gecombineerde team, dat meer dan 35 professionals telt, komt onder leiding van een driekoppige directie te staan. Daniëlle van Essen neemt de rol van Algemeen Directeur op zich, terwijl Loek Beeren verantwoordelijk is als Operationeel Directeur. Jordi Hagedoorn vult de directie aan als Commercieel Directeur.
Loek Beeren trad al op 1 januari 2024 toe tot de directie en het bestuur van Online Klik. Met zijn uitgebreide ervaring in operationeel management en online marketing speelt hij een belangrijke rol in de verdere groei van het bedrijf.