
OrangeValley, MvH Media, Increase en Adresults worden samen Follo
OrangeValley, MvH Media, Increase en Adresults gaan verder onder één gezamenlijke merknaam: Follo. Daarmee ontstaat een nieuw digital agency dat zich volledig toelegt op data-gedreven performance marketing. Tegelijkertijd lanceren ze FolloEngine, een eigen tech-stack die voortkomt uit de integratie van technologieën van de vier bureaus.
De vier partijen werkten al langere tijd intensief samen en delen een gezamenlijke visie op digital marketing: maximale impact realiseren door een slimme combinatie van data en technologie. Met meer dan 200 specialisten, zes vestigingen in de Benelux en een bewezen trackrecord in onder andere SEO, SEA, social media, data & AI, is Follo dé partner voor bedrijven die willen groeien in de digitale wereld.
Nieuwe identiteit
De ontwikkeling van de nieuwe merkidentiteit is gedaan in samenwerking met het Amsterdamse bureau Dog & Pony. Deze nieuwe identiteit weerspiegelt de kernwaarden van het bedrijf, brengt visuele vernieuwing en versterkt de positionering van Follo als toonaangevend, internationaal digital agency in performance marketing.
De kracht van eigen technologie
De drijvende kracht achter de strategische aanpak van Follo is de eigen tech-stack: FolloEngine. Deze innovatieve big data intelligence-oplossing helpt bedrijven om sneller en effectiever te groeien.
Door realtime data te verzamelen en analyseren biedt FolloEngine diepgaande inzichten die de marketingprestaties van bedrijven naar een hoger niveau tillen. Dankzij slimme automatiseringen zoals AI Content Optimization en Dynamic Shopping Feed Optimization worden complexe marketingtaken eenvoudig schaalbaar gemaakt, van paid media tot SEO en social search.
Toekomstvisie
De ambities van Follo reiken verder. Het bedrijf werkt aan een ambitieus plan om uit te groeien tot dé Europese speler in performance marketing. De lancering van het nieuwe merk op 1 april 2025 markeert een belangrijke mijlpaal, maar zeker geen eindpunt.