RSM kiest 0to9 voor vernieuwende digitale marketingstrategie

RSM kiest 0to9 voor vernieuwende digitale marketingstrategie

27-02-2024 (10:00) - Bureaus

Rotterdam School of Management, Erasmus University (RSM), onderdeel van Erasmus Universiteit Rotterdam, heeft gekozen voor 0to9 Values-Driven Creativity voor de ondersteuning van haar digitale marketing diensten in een langdurige samenwerking. 

0to9 zal RSM bijstaan in het ontwikkelen van een meerjaren marketingplan, waarin branding en digitale strategie, onderbouwd met een sterk creatief concept centraal staan. De focus van de samenwerking ligt op het vermarkten van fulltime MBA's, Executive MBA's, Global Executive MBA's en korte trainingen en maatwerk programma's. Met deze nieuwe marketingstrategie wil RSM resonantie bereiken met haar nationale en internationale publiek en tegelijkertijd haar onderscheidend vermogen van de verschillende programma’s behouden.

One-stop-shop

RSM heeft voor 0to9 gekozen vanwege de combinatie van haar expertise op het gebied van het ontwikkelen van “human-brands” in combinatie met digital performance marketing skills. Juist deze combinatie gaat tot een zeer efficiënte samenwerking leiden doordat 0to9 als “one-stop shop” fungeert. Chantal Dammann, MBA Marketing Manager RSM: “De energie en creativiteit van het 0to9 team samen met de visie op onze samenwerking maakt dat we veel zin hebben te starten met 0to9. Met deze nieuwe strategie willen we nog meer mensen aantrekken die zich verbonden voelen met onze missie en een kracht willen zijn voor positieve verandering. We kijken ernaar uit."

Ilse van der Kaaden, Account Director 0to9: “Het internationale karakter van RSM past goed bij 0to9. Met RSM leidend blijven, in een sterk veranderende wereld, is een grote uitdaging waar we ons vol in willen vastbijten. We hebben veel zin te starten samen met het RSM marketing team."


 


Media

Marketing

Economisch