SimplyPR wordt het nieuwe PR-bureau van de Bijenkorf

SimplyPR wordt het nieuwe PR-bureau van de Bijenkorf

20-01-2025 (12:08) - Bureaus

De Bijenkorf heeft communicatiebureau SimplyPR gekozen als haar nieuwe partner op het gebied van PR en communicatie. Vanaf januari 2025 is SimplyPR verantwoordelijk voor de PR-strategie, persrelaties en PR-campagnes van het iconische warenhuis.

Chiel van Leeuwen, Head of Sustainability, Communication & PR van de Bijenkorf, “Met SimplyPR hebben we een PR-partner gevonden die ons met hun expertise en creativiteit zal helpen om onze positie als toonaangevend warenhuis verder te versterken. Samen zetten we nieuwe stappen, onder andere op het gebied van influencer marketing, om onze boodschap nog effectiever over te brengen naar onze diverse doelgroepen.”

SimplyPR werkt al samen met meerdere merken die te vinden zijn bij de Bijenkorf, zoals Hermès, Paula’s Choice, American Vintage, by-bar en Pernille
Corydon.

Madeline Mackay, oprichter van SimplyPR: “We zijn enorm trots en kijken ernaar uit om te mogen werken met een toonaangevend en inspirerend merk als De Bijenkorf. De spraakmakende campagnes en het unieke assortiment van lokale en internationale merken maken de Bijenkorf hèt premium warenhuis van Nederland.” 
 


Media

Marketing

Economisch