StudioM wint drieluik bij Bolton Group

StudioM wint drieluik bij Bolton Group

06-03-2025 (10:20) - Bureaus

Na afzonderlijke pitchtrajecten hebben schoonmaakmerk Dubro, visconservenmerk Rio Mare en deodorantmerk Borotalco – allemaal onderdeel van Bolton Group – StudioM gekozen als hun creatieve partner. Eerder werkte de creatieve tak van GroupM al aan de contentstrategie van Chilly, het merk dat intieme hygiëne zonder taboes bespreekbaar maakt. 

Hoewel de content van Chilly succesvol liep, was het geen garantie dat StudioM automatisch de andere merken zou krijgen. Voor elk merk moest het bureau opnieuw bewijzen dat ze de categorie begrijpen en weten hoe ze met sterke content Dubro, Rio Mare en Borotalco beter kunnen positioneren. 'En als je dan alle drie de pitches wint, dan begin je het jaar erg lekker, kan ik je vertellen,' zegt Michael Maaskamp, Executive Creative Director bij StudioM

StudioM is nu verantwoordelijk voor alle social content van de vier merken en werkt daarnaast aan strategische en creatieve plannen om branded partnerships optimaal te integreren. De eerste campagnes zijn inmiddels live.

'De StudioM teams hebben in de afzonderlijke pitches bewezen dat ze als geen ander snappen op welke manier je creatief én effectief totaal verschillende doelgroepen aanspreekt', Arun Groenendijk, Marketing Manager Food, Home- en Personal Care bij Bolton Group. '360º funnel denken, opvallen, authenticiteit en menselijke connectie vormen samen de rode draad in alles dat zij hebben laten zien. Dat is precies waar onze merken behoefte aan hebben. We kijken erg uit naar de intensieve samenwerking.'


Media

Marketing

Economisch