Webfleet kiest voor TEAM LEWIS als nieuwe PR-partner

Webfleet kiest voor TEAM LEWIS als nieuwe PR-partner

25-10-2024 (11:57) - Bureaus

Webfleet, Bridgestone’s wereldwijde oplossing voor wagenparkbeheer, werkt voor zijn PR-activiteiten voortaan samen met het internationaal geïntegreerd communicatiebureau TEAM LEWIS. Samen bouwen ze verder aan de positionering van Webfleet op de Nederlandse markt en versterken ze zijn naamsbekendheid en expertise in fleet managementsoftware.

Webfleet is een wereldwijde speler in fleet managementsoftware die bedrijven helpt hun wagenpark efficiënt te beheren. Hun cloud-based softwareoplossingen bieden onder andere realtime inzicht in de locatie en het gebruik van voertuigen, waardoor bedrijven direct besparen op brandstof en onderhoud. Met functies zoals voertuigvolgsystemen, rijgedragsanalyse, en dynamische ordertoewijzing, optimaliseert Webfleet de prestaties van zowel voertuigen als chauffeurs.

Kansen op Nederlandse markt

Webfleet ziet volop kansen in de Nederlandse markt voor wagenparkbeheer en wil zijn positie hier verder versterken. Om deze positie op de Nederlandse markt te versterken en zijn expertise in cloud-based softwareoplossingen voor wagenparkbeheer verder uit te breiden.

Lucas Avink, Sales Director bij Webfleet: “Als internationale speler zochten we een PR-partner met diepgaande kennis van de lokale markt, en die hebben we gevonden in TEAM LEWIS. Hun proactieve aanpak richting de pers sluit perfect aan bij ons doel om ons te onderscheiden en om onze leiderschapspositie in de markt verder te versterken. Met hun sterke netwerk en goede relaties met journalisten kunnen we onze boodschap effectief overbrengen. We zijn ervan overtuigd dat TEAM LEWIS de ideale partner is om onze merkbekendheid en media-aanwezigheid te vergroten.”

 


Media

Marketing

Economisch