WeConnect versterkt online merk Vereniging van Keurslagers

WeConnect versterkt online merk Vereniging van Keurslagers

29-01-2025 (10:48) - Bureaus

De Vereniging van Keurslagers heeft WeConnect gekozen als hun nieuwe online mediabureau. Met een strategische online merkcampagne zal WeConnect de nieuwe positionering ‘Genieten’ breed onder de aandacht brengen en tegelijkertijd een jongere doelgroep aanspreken.

Volgens Linda Uijtewaal, Marketing Manager van de Vereniging van Keurslagers, was de samenwerking een no-brainer: "Na initieel contact met het TikTok-label van WeConnect hebben wij besloten om onze landelijke brandingcampagnes bij WeConnect onder te brengen, met focus op online zichtbaarheid. WeConnect stelde de juiste vragen en gaf feedback die ons op scherp zette. In combinatie met een goede klik maakt dat zij de juiste partij zijn om ons verder te helpen."

Deze samenwerking past bij de ingeslagen koers van de Vereniging van Keurslagers, die steeds nauwer samenwerkt met externe partners om een sterke collectieve identiteit en een herkenbaar kwaliteitsimago te waarborgen.

WeConnect fungeert als het verlengstuk van de marketingafdeling van de Vereniging en zal een online strategie uitrollen die niet alleen een jonger publiek aanspreekt, maar ook de bestaande klanten betrekt. Paul Brinkhof, Managing Director van WeConnect, kijkt uit naar de samenwerking: "We zijn trots dat deze mooie klant voor ons gekozen heeft. In 2025 gaan wij aan de slag met de nieuwe positionering die de Vereniging van Keurslagers heeft neergelegd. Dit hebben wij doorvertaald naar een online strategie en aanpak waarmee we de doelgroep gaan verjongen, zonder bestaande klanten uit het oog te verliezen."

Naast Vereniging van Keurslagers werkt WeConnect voor merken als Zwanenberg Food Group, Kanzi & Ravensburger.


Media

Marketing

Economisch