
Win een kwartaal lang gratis maandagen met The Elevator Pitch van Closed on Monday
Reclamebureau Closed on Monday (ja, die van de SAN New Kids on the Block Award) gooit de liftdeuren nog verder open voor non-profits. Met The Elevator Brief draait het bureau de rollen om. Geen bureau dat komt leuren met hun wilde ideeën, maar non-profits die hun briefing komen pitchen. In een lift. Op 3 november. In Amsterdam.
Wat je kunt winnen? Een kwartaal lang alle maandagen van Closed on Monday. Dat staat gelijk aan bijna €29.000,- aan creatief werk. Genoeg om je briefing niet alleen te beantwoorden, maar om er een hele campagne van te bouwen. En structureel samen te werken om je urgente missie aan te pakken.
"Normaal gesproken gaan we op maandag een dag gratis all-in voor non-profits", zegt Gookie Sassen, oprichter van Closed on Monday. "Maar met The Elevator Brief hebben ze de kans om een kwartaal lang onze maandag te claimen. Zo werken we intensiever samen en is het resultaat waarschijnlijk nóg beter. Voor ons, maar vooral voor de non-profit in kwestie"
Wie beslist? Een vakjury vol creatieve zwaargewichten en non-profit experts onder leiding van Dennis Karpes, sociaal ondernemer en medeoprichter van Dance4Life en Justdiggit (The Raindance Project), bekend om jongeren en merken wereldwijd te mobiliseren voor positieve verandering.
Non-profits kunnen zich vanaf nu hier aanmelden.