
Kellogg's heeft voor snoozers en vroege vogels een ontbijtje
De nieuwe campagne van Kellogg's staat in het teken van het motto 'you do you'. Het ontbijtmerk laat zien dat de ochtend voor iedereen anders is. Zo staat de één voor dag en dauw al op en snoozet de ander tot het laatste moment. Één ding is echter voor iedereen belangrijk: een goed ontbijt.
De reclame uit de campagne is een 3D-animatiefilm, gemaakt door het internationale reclamebureau Framestore. De spot volgt Cornelius de haan, sinds 1958 bekend van de Kellogg's verpakkingen, terwijl hij vroeg in de ochtend door de stad langs joggers, gezinnen en nog slaperige stadsbewoners trekt op het ritme van een old school hiphop beat, 'Jayou' van Jurassic 5. De film sluit af met de kreet: "Tot morgen bij het ontbijt!"
You do you
Kellogg's toont voor het eerst in een campagne verschillende soorten producten, zoals Corn Flakes, Trésor, All Bran en Special K, om te benadrukken dat iedereen een eigen voorkeur heeft, zowel voor de ochtendroutine als het ontbijt.
Louise Picquet, Activation Brand Manager van Kellogg's Benelux: "Het ontbijtmoment is voor iedereen anders, en met deze reclame vieren we verschillende manieren om de dag te beginnen. Met de campagne onderstrepen we het karakter van Kellogg's, om hét vertrouwde merk te blijven dat onmisbaar is in de ochtend."
Tips voor de ochtendroutine
Tips voor team vroege vogel
- Word rustig wakker met een playlist of zacht licht.
- Ga naar buiten: geniet van het ochtendlicht voor een natuurlijke energieboost.
- Ga voor een evenwichtig ontbijt: een kom yoghurt, ontbijtgranen en wat fruit om je lichaam van de nodige voedingsstoffen te voorzien.
Tips voor team snooze
- Leg je outfit de avond ervoor klaar, zodat je er 's ochtends niet over na hoeft te denken.
- Bereid je ontbijt de avond ervoor om stress te vermijden (overnight cereals, gesneden fruit).
- Doe niets anders tijdens het ontbijt: neem een moment voor jezelf, zonder schermen.