Mojo Maté genomineerd bij Coolest Dutch Brands 2024
Twintigers David Damman en Lars van Kranenburg lanceerden twee jaar geleden het drankje Mojo Maté, een natuurlijk alternatief voor energiedrankjes. Twee jaar later kregen ze het al voor elkaar om in 1200 Albert Heijn-vestigingen te liggen. ‘Door de samenwerking met Albert Heijn kunnen we onze marketingacties nu breed gaan lanceren.’ Mojo Maté is als vijfde genomineerd bij Coolest Dutch Brands 2024.
Co-founder Lars Damman: '‘Uiteraard is duurzaamheid een groot onderdeel van onze missie. Maar duurzaamheid is iets wat vanzelfsprekend zou moeten zijn in 2024. Onze voornaamste missie is om leuke, vrolijke en lekkere drankjes te maken die je energie geven. We willen een creatief en opgewekt merk zijn. Waarbij je, als je verder leest over de herkomst van de ingrediënten, er al snel achter komt dat je dit met een gerust hart kunt drinken.’
Lees het vandaag in Fonk magazine
Wil je het hele verhaal lezen van Cool Brand Mojo Maté? Lees dan hun story in Fonk magazine 389! Geen abonnement? Bestel deze editie los in de Fonk-webshop!
Over Coolest Dutch Brands
De redactie van Fonk Magazine selecteert ieder jaar twaalf van origine Nederlandse merken die in aanmerking komen voor de titel Coolest Dutch Brand van het Jaar. De genomineerde merken voeren, elk op hun eigen manier, duurzaamheid hoog in het vaandel. Ze zijn in het jaar van hun nominatie positief zichtbaar in de media vanwege hun (vernieuwende) product en/of dienstverlening en weten aantoonbaar een breed publiek aan zich te binden. Eerder genomineerd in 2024: Kalverliefde, Johnny Cashew, Amsterdam Made, Oyster Heaven en vandaag Mojo Maté.
Partners Coolest Dutch Brands 2024: MassiveMusic, Ruwer, Dentsu Creative Amsterdam.