Frisse make-over voor website H'ART Museum
De website van H'ART Museum (voorheen Hermitage Amsterdam) is helemaal vernieuwd. Het digitale bureau Eenvoud heeft een frisse make-over gemaakt, waarbij de focus ligt op uitstraling, helderheid en een gebruiksvriendelijke navigatie.
De website is niet alleen functioneel, maar weerspiegelt ook de kunst en tentoonstellingen die het musuem te bieden heeft. Het eigentijdse ontwerp combineert esthetiek en gebruiksgemak. Bezoekers krijgen online een voorproefje van wat het museum te bieden heeft. De vernieuwde website versterkt de nieuwe koers van H’ART Museum, waarbij de recente samenwerkingen met gerenommeerde instellingen zoals het British Museum, Centre Pompidou en het Smithsonian American Art Museum een belangrijke rol spelen.
Issa Shum, Sales & Marketing Manager van H’ART Museum, deelt haar enthousiasme over de samenwerking met Eenvoud: “Hun toewijding aan eenvoud, esthetiek en functionaliteit heeft ons geholpen een website te creëren die aansluit bij onze ambities voor een uitstekende online ervaring. Het team van Eenvoud, een boutique bureau, biedt een buitengewone persoonlijke service, professionaliteit en betrokkenheid.”