
Higuita en Fitzroy winnen tweemaal bij competitie van Ocean Outdoor
Op donderdagavond zijn in de Loft de winnaars van de Ocean Outdoor Digital Creative Competition 2025 bekroond. Naast drie commerciële zijn ook drie non-proft uitingen beloond om hun creativiteit en innovatie in de buitenreclame. Higuita en Fitzroy vielen zelfs twee keer in de prijzen.
De winnaars van de creatieve competitie ontvangen iedere mediabudget om hun idee werkelijkheid te laten worden, afhankelijk van de behaalde positie. De nummer één in elke categorie gaat door naar de Grand Prix, waar ze strijden om internationale roem tegen de winnaars van de Ocean-competitie uit andere landen.
De winnaars
In de categorie Commercieel:
1. Raket voor Magnum Ice Cream Company gemaakt door Higuita – Winnaar van €500.000
mediawaarde
2. Keep your lights on voor ANWB door Fitzroy – winnaar van €250.000 mediawaarde
3. Ben je zeker van een meter voor Gamma door Gardeners – winnaar van €100.000
mediawaarde
In de categorie Non-Profit:
1. Gevoelige inhoud voor Unicef gemaakt door Higuita
2. Guardian Drones voor Wij Eisen de Nacht op gemaakt door Fitzroy
3. Solidaridad voor Solidaridad gemaakt door Kumpany