Anne&Max lanceert sharefunding campagne om 1 miljoen op te halen

30-01-2023 (15:13) - Economisch

De franchiseketen Anne&Max lanceert haar eerste sharefunding campagne om 1 miljoen euro aan groeikapitaal op te halen. De opgehaalde investering gaat Anne&Max inzetten om haar groei te versnellen en zich verder te ontwikkelen naar een toonaangevende (inter)nationale keten van ‘planeetaardige’ huiskamers.

Vanaf begin februari zijn er certificaten van aandelen te verkrijgen via Share Council, een online platform dat duurzame groei met mede-eigenaarschap binnen het mkb stimuleert. Met de nieuwe campagne biedt Anne&Max aan fans, gasten, leveranciers, zakelijke beleggers, particuliere beleggers en anderen de kans om onderdeel uit te maken van hun groei. Op dit moment is er al 75% van de aandelen gereserveerd via de investeringspagina van Anne&Max. Mensen kunnen vanaf 250 euro instappen.

Wobbe van Zoelen, oprichter Anne&Max: “We zijn op zoek naar groeikapitaal om te kunnen investeren in meer toonaangevende flagshipstores, internationalisering met onder andere de verkenning van de Duitse markt en het verder ontwikkelen van on- en offline Anne&Max Academia, waar franchisenemers en medewerkers getraind en geïnspireerd worden. Ook gaat de investering naar nieuwe verkoopkanalen en de conceptontwikkeling van een B2B-strategie, waarbij koffie gerelateerde producten aan kantoren, universiteiten of stations worden geleverd.”

 


Bureaus

Media

Marketing