Anders Nog Iets Lekkers maakt kantines gezond

05-04-2018 (13:32) - Marketing

Met Anders nog iets lekkers biedt Profkantine sportkantines een display gevuld met verantwoorde tussendoortjes. Daarmee kunnen ze op een makkelijke manier  en zonder grote voorraden hun bezoekers een goed alternatief bieden.


Carletta Jacobs, business development manager van Anders nog iets lekkers, een pilot van Profkantine: "Sportkantines willen wel verantwoorde producten aanbieden, alleen weten ze vooraf niet of iets goed gaat verkopen. Om dan al meteen vee voorraad in te kopen is niet ideaal. Met de display van Anders nog iets lekkers bieden kantines hun bezoekers risicoloos een divers aanbod aan goed gepresenteerde en verantwoorde tussendoortjes." 

 

alternatieven bieden

Anders nog iets lekkers is een initiatief van Profkantine, het platform dat met adviezen, acties en een spaarprogramma afnemers helpt meer rendement te halen uit sportkantines. Uit recent onderzoek van Profkantine blijkt bijvoorbeeld dat dertig procent van de aangesloten kantines een toenemende vraag ziet naar gezonde voeding. Carletta: “Als je geen aanbod creëert, dan ontstaat er ook geen vraag. Daarom bieden we binnen Profkantine al sinds de start in 2014, naast de altijd goed verkopende zakjes chips, snoep en chocoladerepen, ook verantwoorde producten aan." 


In de display zitten producten van bekende merken als Quaker, Duyvis, Snelle Jelle, Hero en Slimpie tot de kleinere spelers Bear, Nãkd, Bazqet en Organix.

 

 

 


 


Bureaus

Media

Economisch