ING haalt fans YouTubekanaal naar Olympisch Stadion
05-06-2018 (15:45) - Marketing
Ruim 700 jonge fans beleven tijdens de ING Only Football Fandag op zondag 17 juni in het Olympisch Stadion te Amsterdam alles wat wekelijks te zien is op het succesvolle YouTube-kanaal ING Only Football.
Inclusief ontmoetingen met internationale online sterren (zoals TBJZL en AnEsonGib), speelsters en spelers van Oranje (ING heeft onder anderen Lieke Martens, Kika van Es, Donny van de Beek en Steven Bergwijn uitgenodigd) en natuurlijk de hosts van het kanaal, zoals Touzani en Fifalosophy.
helden ontmoeten
Steven Sedee, Manager Sportsponsoring ING Nederland: “Ons YouTube (voetbal)kanaal ING Only Football is populair bij jonge voetbalfans. De Only Football Fandag draait om zelf voetballen en entertainment. We brengen onze jonge voetbalfans in contact met de helden van Oranje en met hun online idolen. Daarom zijn we heel blij met de komst van speelsters en spelers van Oranje en enkele van de populairste online gamers en YouTube persoonlijkheden. Met dit live event brengen we de online wereld van de fans in de offline werkelijkheid. Kinderen kunnen bijvoorbeeld gamen tegen Fifalosophy, voetballen tegen Martens, een selfie nemen met Touzani en deelnemen aan real life skillgames met Van de Beek."
amateurclubs ondersteunen
Het Nederlandse voetbal vooruit helpen, vanuit die gedachte helpt ING amateurclubs financieel gezond te blijven en steunt de bank amateurclubs met het opzetten van vrouwen en meisjesvoetbal binnen de vereniging. Met verschillende activiteiten brengt ING Oranje en de Leeuwinnen dichter bij de fans. En ING draagt bij aan het verder ontwikkelen van het jeugdvoetbal, zodat kinderen nog meer plezier beleven aan voetbal. Het YouTube kanaal Only Football is daar een voorbeeld van. Op ING Only Football staan onder andere voetbaltricks en tips en video’s omtrent de wedstrijden van het Nederlands elftal en de Oranje Leeuwinnen.